loading...

new film 2020

بابانوئل فیلمی است که به اعتقاد خود وابسته است و درگیری اصلی شامل اعتقاد ثابت قدم چارلی است که نه تنها بابانوئل واقعی نیست بلکه پدر وی اکنون خود سنت نیک شده است. این امر باعث ایجاد مشکلات واقعی و غم ا

hadi بازدید : 29 یکشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 12:14 نظرات (0)

بابانوئل فیلمی است که به اعتقاد خود وابسته است و درگیری اصلی شامل اعتقاد ثابت قدم چارلی است که نه تنها بابانوئل واقعی نیست بلکه پدر وی اکنون خود سنت نیک شده است. این امر باعث ایجاد مشکلات واقعی و غم انگیز در خانواده چارلی می شود ، زیرا مادرش ، لورا (وندی کروسون) و ناپدری نیل (قاضی رینولد) ، متقاعد می شوند که اسکات خود را سانتا می کند تا چارلی را از آنها دور کند. این درگیری باعث می شود داستان کلاسیک داستان بزرگ کریسمس بزرگسالان که مانند با کودکان به بابا نوئل اعتقاد ندارند ، معرفی کند. لورا و نیل حتی در مورد این موضوع بحث می کنند در حالی که آنها لحظه های دقیق را به خاطر می آورند که آنها از اعتقاد به سانتا متوقف شده اند زیرا هدایای مورد نظرشان را نگرفته اند.

 

اگرچه این مشکل وجود دارد: مخاطب می داند که سانتا واقعی است ، و این بدان معنی است که این خانواده ها همه صبح روز کریسمس از خواب بیدار می شوند و هرکسی که به رختخواب رفتند آنجا نبودند. والدین در این باره چه احساسی دارند؟ آیا جادوی جادویی عجیب وجود دارد که آنها را متقاعد می کند که آنها را در آنجا قرار می دهند؟ آیا آنها به راحتی فراموش می کنند که چه هدایایی را خریداری کرده اند و کدام یک را خریداری نکرده اند؟ آیا آنها فقط گیج شده اند؟ برای طرح چندان اهمیتی ندارد ، اما خوب می شد حتی برای این موضوع توضیحی بی پرده بدست آوریم ، زیرا فیلم خیلی وقت خود را صرف موضوع اعتقاد می کند.

 

زندگی یک جن و پنهان

تیم آلن و اریک لوید در فیلم بابانوئل

 

بیشتر فیلم ها در طول سال بین دو کریسمس اتفاق می افتد ، زیرا اسکات به آرامی اما صمیمانه سانتا می شود. یکی از لمس های دیداری جالب در سراسر صحنه های "دنیای واقعی" ، راهی است که الف ها در دید ساده پنهان می شوند. شما می توانید این حیوانات کوچک کودک را با گوشهای دلپذیر خود گوش و گوششان به دنیای بشر مشاهده کنید و پیشرفت اسکات را مشاهده کرده و روند انتقال را مطمئن کنید.

 

در یک مقطع ، در طول صحنه روز شغلی در مدرسه چارلی ، حتی می توانید یکی از آنها را به عنوان دانش آموز در کلاس نشسته ببینید. در حال حاضر ، بیشتر اوقات ، الف ها فقط در یک جمع قرار دارند و وقتی از آنجا دور می شوند ، هیچ کس واقعاً متوجه نمی شود. هرچند که این جن ، در یک کلاس با گوشهای دلپذیر نشسته بود و ظاهراً حداقل در یک روز دبستان شرکت می کرد. آیا او کارهای کاغذی را جعل کرده و والدین جعلی را برای این کار اختراع کرده است؟ آیا او گوشهای خود را از طریق بچه های دیگر از طریق نوعی جادوی زرق و برق پنهان کرده است؟ آیا او به سؤالات پاسخ می دهد و کارهای خانه را نیز انجام می دهد؟ این احساس می کند که می تواند یک فیلم کاملاً دیگر باشد.

 

سانتا و فناوری

تیم آلن و اریک لوید در فیلم بابانوئل

 

هنگامی که اسکات سورتمه سانتا را بر روی پشت بام خود کشف می کند ، به نظر می رسد این تعبیر بسیار کلاسیک و ساده از آنچه وسایل پدر کریسمس به نظر می رسد است. کت و شلوار ساده و شاد است ، سورتمه جلا و کلاسیک است ، و گوزن شمالی ... خوب ، گوزن شمالی. به نظر می رسد همه چیز تحت پرچم ساده "جادوی کریسمس" کار می کند ، و همه این راهها تا کریسمس بعدی باقی می ماند ، وقتی همه چیز به روز می شود.

 

هنگامی که اسکات اولین شب کریسمس خود را پشت سر می گذارد ، سورتمه جدید او با همه چیز از صندلی های فردی گرفته تا یک صفحه نمایش برفی مجهز شده است ، کلاه او یک رادیو دو طرفه در آن دارد و او زیر لباس خود را با لباس پرشکن شعله ور می پوشاند. بعلاوه ، یک تیم کامل از الف ها با جیپک ها در انتظار هستند تا لحظه ای به او کمک کنند. آیا سانتا پیر فقط ترجیح داد مدرسه قدیمی را لگد بزند؟ آیا الف ها فقط منتظر جهش در قرن بیستم بودند؟ به علاوه ، چارلی به مادرش می گوید که در حال کمک به الف ها است که سورتمه جدید را درست قبل از کریسمس درست کنید. چه مدت آنها روی این ایده ها نشستند؟

 

گزارش عجیب پلیس

کنی واداس در بند بابا

 

صحبت از آن دسته از الف ها که دارای جت پک هستند ، به عنوان E.L.F.S شناخته می شوند. (مؤثر پرواز آزاد کننده پرواز) و هنگامی که سانتا پس از تلاش برای انجام کار سانتا در خانه لورا و نیل دستگیر شد ، آنها به خدمت فراخوانده می شوند. حال ، این ایده را کنار بگذاریم که مردی که بتواند هر دودکش را به تنهایی درآورد ، نمی تواند درمورد زندانها کاری انجام دهد ، "الف ها با نگرش" مرحله استخراج بسیار مبهم و اصلاً مخفی رئیس خود را انجام نمی دهند.

 

آنها به پلیس وظیفه می گویند که آنها "بدترین کابوس" او هستند ، او را با روبان می بندند و یک دونات را در دهان خود می چسبانند. سپس ، آنها درب سلول سانتا را با نوعی استحکام کششی بالا "قلع" بریدند و به راحتی او را دور کردند. هرگز در نظر نگیرید که این سلولهای نگه دارنده احتمالاً بیش از یک پلیس در اطراف خود دارند. در حال حاضر یک گزارش پلیس وجود خواهد داشت ، و حتی احتمالاً برخی از فیلم های نظارتی ، نشان می دهد گروهی از بچه های آشکار با جادوگری اقدام به نوار پلیس می کنند و پسر بچه ای را که مانند سانتا از یک سلول ربوده بود ، ربودند. کار پیچیده پلیس در کنار هم ، قرار است بعد از کریسمس جلسات خیلی عجیب با سرپرستان برگزار کند.

 

وجود اسکات کالوین

تیم آلن در بند بابا

 

البته ، بابانوئل پایان خوشی دارد ، زیرا سرانجام اسکات وظیفه خود را به عنوان نماد شادی کریسمس پذیرفته و با تبدیل نیل و لورا به آرمانش به قطب شمال پرواز می کند و با پسر خود رابطه ای دوست داشتنی و ماندگار برقرار می کند. آنچه در پایان به آن توجه نمی شود ، اتفاقی است که برای "اسکات کالوین" برای انسان می افتد ، با یک خانه و شغل و احتمالاً یک زندگی شخصیثبت سوابق عمومی که شامل پرداخت مالیات ، داشتن گواهینامه رانندگی و مالکیت املاک است.

 

فیلم های بعدی تأیید می کنند که اسکات هنوز هم هویت غیرنظامی خود را به نوعی حفظ می کند ، زیرا او گاهی برای بازدید از چارلی به دنیای انسان می رسد ، اما ما میزان واقعی آن را نمی دانیم. او به سادگی می توانست حضور پیدا کند ، خود را به عنوان پدر چارلی معرفی کند و سپس به خانه برگردد ، اما او نیز در نهایت کارهایی مانند رانندگی را انجام می دهد. وقتی با برنارد روبرو شد ، برنارد به او گفت كه 11 ماه فرصت دارد تا "امور خود را مرتب كند." آیا این به معنای از بین رفتن خود سابق خود است؟ مرگ او را جعلی؟ یا آیا اسکات کالوین اکنون در این دنیای عجیب و غریب که در آن هویت وی تنها توسط افراد الفباری و کوشش اداری حفظ می شود ، وجود دارد؟

 

کسب و کار خانواده؟

چارلی و سانتا

 

در اواخر فیلم ، نیل به چارلی می گوید که روزی روانپزشک خوبی می کند. چارلی پاسخ می دهد در حالی که تماشای پرواز سورتمه سانتا را در حال پرواز است ، قصد دارد به "مشاغل خانوادگی" برود. لحظه ای شیرین است ، اگر شما از این واقعیت غافل شوید که نیل نیز خانواده او است و او فقط با این نظر کار زندگی مرد فقیر را سوزاند. همچنین اظهارنظر عجیب است که می توان در متن داستان پردازی فیلم گفت.

 

اسکات سانتا شد زیرا آخرین سانتا درگذشت و هیچ انسان دیگری در قطب شمال وجود ندارد. آیا چارلی به این معنی است که او قصد دارد به آنجا برود و فقط در بین الف ها زندگی کند ، یا آیا منظور او این است که او فقط منتظر است که پدرش بمیرد و سپس کت و شلوار بابا خود را به دست بگیرد؟ او فقط یک کودک است ، بنابراین احتمالاً او واقعاً در این فکر نیست ، اما اگر اولی باشد ، چگونه زندگی بزرگسالان برای او در این زمینه پیش می رود؟ اگر این دومی باشد ، چرا او می خواهد پدر حالا جادوگرش فقط بمیرد تا زندگی حرفه ای اش شروع شود؟ درست هنگامی که ما در آغاز فیلم فراموش می کنیم مرده سانتا را فراموش کنیم ، چارلی مجبور است این سؤالات نگران کننده را در انتها مطرح کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 578