loading...

new film 2020

در مورد آن هیچ استخوانی ایجاد نکنید ، تونی استارک معروف ترین الکلی در کمیک است. علاقه او به نوشیدنی های سفت و شب های گرم ، به خوبی مستند شده است ، حتی در برخی از کلاسیک ترین داستان های او نقش مهمی را

hadi بازدید : 25 یکشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 12:19 نظرات (0)

در مورد آن هیچ استخوانی ایجاد نکنید ، تونی استارک معروف ترین الکلی در کمیک است. علاقه او به نوشیدنی های سفت و شب های گرم ، به خوبی مستند شده است ، حتی در برخی از کلاسیک ترین داستان های او نقش مهمی را ایفا می کند. با این حال ، خودتان را باور نکنید که انحصار نوع شخصیت را دارد. مدتی ، کارول Danvers خود را در همان قایق دقیقی مانند تونی پیدا کرد: استفاده از الکل به عنوان مکانیسم مقابله با آسیب های وی. اوضاع به سرعت خوب پیش رفت و او به یك دوست بسیار بیش از حد با مبارزات اعتیاد آشنا شد.

 

در دوران حضورش در Warbird ، کارول تلاش کرد تا نوشیدن خود را کنترل کند. آسیب دیدگی از دست دادن خاطراتش و قدرتهایی که وی به عنوان باینار از دست داده بود ، تلفات خود را گرفت و او به عنوان مکانیسم مقابله به بطری روی آورد. با کمال تعجب ، تونی متوجه آنچه اتفاق افتاده است ، و تلاش کرد تا از طریق آن کمک کند وقتی که هیچ کس دیگری نتوانست - با انگیزه بیشتر او را بخاطر اینکه او مبارزات خود را به رسمیت می شناخت و نمی خواست ببیند که او همان اشتباهاتی را که انجام داده ، مرتکب شود.

 

کهکشانی می رود

ستاره-لرد و کاپیتان مارول

 

کارول Danvers بسیار با حافظه گمشده یا پاک شدنش آشنا است - این یک نوع اتفاق تکراری با شخصیت است. او در روز خود چند دستمال مرطوب را پشت سر گذاشته است ، اما همیشه قادر به بازگشت از آنها است. در یک رویداد متقاطع به نام The Enemy Within ، کارول توسط Kree Sentries در حمله به نیویورک مورد استفاده قرار گرفت و هنگامی که بیگانگان از مغز او استفاده کردند تا از دستگاهی که شهر Kree را در NYC ایجاد کرده استفاده کنند. او موفق به شکست آنها شد ، اما در اثر سقوط ، مغز وی به میزان قابل توجهی آسیب دیده بود و ذهن او را از بیشتر خاطراتش پاک می کرد. او تصمیم گرفت با رفتن به یک سفر کیهانی جاده ای از کشف خود با پرش های فضایی مورد علاقه همه ، با آن مقابله کند.

 

درست است: برای کمک به کشف خود ، کارول با نگهبانان کهکشان در کنار عضو جدید Venom پیوست. این یک دوره زندگی بسیار کوتاه مدت بود که با قطع شدن کل "همه دنیای چند مارول در حال مرگ است" بود که در جنگ های مخفی جریان داشت ، اما مدتی کارول دوباره با ریشه های میان ستاره ای خود به عنوان یک هیبرید Kree پیوند زد و ابرقهرمان سابق بین متقابل با پرسه زدن در فضا با Star-Lord ، Drax ، Rocket Raccoon و باند. وی برای پیوستن به S.H.I.E.L.D در ماموریت خود برای پیگیری Illuminati مارول - پس از دریافت آنچه در سطح شخصی از فرارهای فضایی مورد نیازش بود ، به زمین برگشت.

 

AKA Carol Danvers

جسیکا جونز

 

تصور جسیکا جونز Netflix بدون Trish Walker کار سختی است. تعامل بین جسیکا کریستن ریتر و Trish تریلر تیلور بخش عظیمی از آنچه نمایش را ویژه می کند ، است. Trish همچنین به عنوان یک عامل زمینه ساز بسیار ضروری برای روایت به عنوان یک رهبر پشتیبانی غیر قدرت برای نمایش عمل می کند. تا آنجا که ممکن است باور کردن سخت باشد ، او انتخاب اصلی نبود.

 

برنامه های اصلی جسیکا جونز شامل کسی غیر از کارول Danvers ، کاپیتان مارول ، به عنوان بهترین دوست جسیکا نبود. این امر می توانست برای یک نمایش کاملاً متفاوت - و همچنین یک برنامه طولانی مدت کاملاً متفاوت برای بخش فیلم های مارول ساخته شود. کارول به دلایلی به Trish منتقل شد ، یکی از این موارد این بود که سکوی نمایش از ABC به Netflix منتقل شد و همین امر باعث ایجاد پویایی جدید در داستان گویی شد. نمایش های مارول نتفلیکس تمایل دارند بیشتر روی شخصیت های مبتنی بر سطح خیابانی تمرکز کنند. دیگری؟ اولین فیلم سینمایی کارول اعلام شد. دشوار است که او را به عنوان پیاده روی در یک برنامه تلویزیونی قرار دهید و سپس او را به عنوان یک خانم پیشرو در پرده بزرگ تبدیل کنید. این بهترین برنامه برای همه احزاب بود ، در طرح بزرگ چیزها - کارول بیش از اندازه بمبی و بزرگ است تا یک رهبر حامی باشد و جسیکا جونز از بهترین دوست جسیکا شخصیتی غیر قدرت برخوردار است.

 

داستان های ماهی

Acanti

 

هر قهرمان مارول - با ریشه های کیهانی یا در غیر این صورت - می خواهد یک لحظه یا دو عجیب در تاریخ خود داشته باشد. این فقط روشی است که همه چیز با داستان های طنز طولانی در حال اجرا است. گفته می شود ، شاید لحظه ای خسته کننده در تاریخ کارول Danvers وجود نداشته باشد تا زمانی که وی نژاد نهنگهای روحی خیرخواه را از تخریب نجات داد.

 

این نهنگهای فضایی (به دلیل عدم توصیف بهتر) Acanti نامیده می شوند. آنها گونه ای صلح آمیز هستند که از طریق عالم متضاد معروف به پیامبر خواننده در سراسر جهان می چرخند ، که در درون آنها ذهن کندو Acanti (معروف به روح) استراحت می کند. در داستان مورد نظر ، نژاد شیطان بیگانه معروف به "برود" تلاش کرد تا Acanti را با استفاده از یک طرح پیچیده که در پایان درگذشت و خواندن پیامبر خواننده به پایان می رسد ، کنترل کند و به جای اینکه به یک باربری جدید منتقل شود و در بروودوروال باقی بماند. X-Men به فضا دل بست تا روح را از سیاره زمین رها کند و وقتی زمان آن فرا رسید ، دیگر کسی نبود جز کارول Danvers (بصورت دودویی) که روح و Acanti را با آن آزاد کرد. در آنجا آن را دارید: کارول Danvers گونه ای از نهنگ های فضای روانی را نجات داد. اگر تا به حال وجود داشته باشد ، واقعاً علامت یک قهرمان است.

 

توصیه شده

بعدی

حقیقت غیرقابل توصیف کاپیتان آمریکا

کاپیتان America YouTube

توسط مایک Floorwalker / 3 آوریل 2018 5:36 EST / بروزرسانی شده: 23 آوریل 2018 12:55 بعد از ظهر EST

 

استیو راجرز ، قهرمان جنگ جهانی دوم و Avenger چند ساله شناخته شده استكاپیتان آمریكا از زمانی كه مشهور شد مشت زدن آدولف هیتلر را با چهره روی جلد كاپیتان آمریكا كمیكس شماره 1 ، منتشر شده توسط Timely Comics (سلف مارول) در اواخر دسامبر 1940 معرفی كرد. طرح شخصیتی که توسط هنرمند جو سیمون خلق شده است ، تصویر قرمز ، سفید و آبی نمادین کپ تا حدود زیادی یکسان است - اگرچه او قبل از اعلام آمادگی برای انتشار ، تحت تغییر نام خوش شانس قرار گرفت. در ابتدا تصور می شد كه سیمون شخصیت را "سوپر آمریكایی" بنامد ، اما نظر خود را تغییر داد زیرا "تعداد سوپرها" خیلی زیاد بودند "و" در كمیكس ها كاپیتان زیادی وجود نداشت. "

 

همه ما می دانیم که راجرز در طول جنگ تارهای نازی ها را زد و سالها را در کف اقیانوس به عنوان یک کپسول گذراند و دوباره به قلب و روح تجسس های متعدد نیرومندترین قهرمانان زمین یعنی انتقام جویان تبدیل شد و به او نزدیک شد. سپر شکست ناپذیر و یک اراده همانقدر قدرتمند است. اما از آنجایی که هر شخصیت با قدمتی نزدیک به یک قرن ، ناگزیر خواهد شد تا جزئیات جالبی از آن جدا شود ، بیایید نگاهی به جنبه های کمتر شناخته شده رهبر و تاکتیک مصرف کننده ، تجسم بهترین نسخه ممکن از ایده آل های آمریکایی ، بیاندازیم. مردی ستاره دار و با نقشه: کاپیتان آمریکا.

 

توجه: برخی از اطلاعات از دائر Marالمعارف مارول ، 2014 به روز شده و گسترش یافته گرفته شده است.

 

سپر ویبرانیوم جامد نیست

کاپیتان محافظ YouTube YouTube

 

سپر کلاه شاید نمادترین ابزار در زرادخانه هر ابرقهرمان باشد. نه تنها واقعاً غیر قابل تخریب است ، بلکه می تواند مقادیر زیادی از انرژی جنبشی را نیز به خود جذب کند ، به همین دلیل می تواند در مقابل ضربات ناشی از چکش هالک یا ثور Mjolnir مقاومت کند بدون اینکه به راحتی کلاه را بفرستد. در دنیای سینمایی مارول ، این به دلیل ترکیب آن از ویبرانیم خالص Wakandan ، یک فلز نادر و همه کاره با منشاء بیگانه با خاصیت جذب انرژی است - اما در تجسم طنز اولیه خود ، سپر ویبرانیوم خالص نیست. این آلیاژ از فلز Wakandan و چندین ماده عجیب و غریب دیگر است که توسط یک کارمند دولت تنبل در یک تصادف متالورژی ایجاد شده است.

 

دانشمندان میرون مک لاین وظیفه دولت ایالات متحده را برای ساختن یک فلز فوق العاده قوی برای استفاده در مخازن بر عهده داشتند و یک شب هنگام کار بر روی این پروژه ، مک لین خوابید. وی بیدار شد و فهمید که موادی که با آنها کار می کرده به طرز مرموزی پیوند خورده است و ماده جدید را با استفاده از قالب دیسک شکل برای دریچه های مخزن ریخته است. دولت بعد از اینکه اثبات جادوگری خود را در این زمینه به اثبات رساند ، کلاه را با سپر تیز کرد و مک لاین هرگز نتوانست فرآیند ایجاد شده را کپی کند - هرچند که تلاش های مکرر سال ها بعد به ایجاد آدامانتیم منجر می شود ، فلز مشهور قوی آن. اسکلت Wolverine ساخته شده است. ماکت های آمانانتیوم از سپر کاپ در طی سالیان متمادی برای اهداف مختلف به کار می رود ، اما کپ همیشه معامله واقعی را ترجیح می دهد - و مانند خود سرباز فوق العاده ، هرگز قابل کپی نیست.

 

باکی تنها شریک جوان او نبود

ریک جونز یوتیوب

 

تقریباً معروف به خود کاپ ، باکی اصلی و باکی بارنی یک کودک یتیم بود ، طلسم در پایگاه نظامی که راجرز در اوایل جنگ در آن مستقر بود. راجرز خودش در این پایگاه به عنوان یک شخص بی پروا مخفی بود ، اما وقتی باکی راز خود را کشف کرد ، راجرز این کودک را زیر بال خود گرفت و در سبک مبارزاتی منحصر به فرد او را آموزش داد. باکی (که البته بعداً در دوران مدرن به عنوان سرباز زمستانی باز می گشت) به نظر می رسد که همراه با درپوش در سقوط هواپیمای سرنوشت ساز در کانال انگلیسی که منجر به خواب زمستانی کاپ شد - و هنگامی که انتقامجویان راجرز را از یخ بازیابی کردند ، مرد. یک تمایل به یک پیشکسوت جوان دیگر گرفت.

 

نوجوان ریک جونز مستقیماً در این حادثه که هالک را ایجاد کرده بود ، درگیر شد ، و این تماس پریشانی او بود که در ابتدا باعث شد تا انتقامجویان با تهدیدهای سبز مقابله کنند. جونز پس از حضور در این تیم به عنوان عضوی افتخاری ، به این تماس پاسخ داد وقتی كاپ خود را پیدا كرد و نیاز به یك شریک دیگر داشت ، تحت آموزش تمرینات رزمی و حتی مدتی پوشیدن لباس قدیمی باكی بود. در حالی که وضعیت وی به عنوان سرگردانی کاپ کوتاه مدت بود ، جونز در مقیاس کیهانی به سمت ماجراها می رود. او به عنوان کشتی برای Kree بیگانه Mar-Vell (کاپیتان اصلی مارول) عمل می کرد ، و حتی توسط هالک نمسیس M.O.D.O.K. و رهبر به آبی ، هالک شبیه به A-Bomb معروف است.

 

او هر انتقام دهنده را آموزش می دهد

Avengers YouTube

 

کاپیتان آمریكا جزو بهترین مبارزان دست به دست در دنیای مارول است ، و نه تنها به دلیل تجربه گسترده ، آموزش ، و تقویت قدرت و رفلكسها. وصیت ناپذیر او برای پیروزی ، تقریباً بی همتاست ، و او را حتی برای موجوداتی با قدرت و قدرت بسیار قدرتمند که بسیار قوی تر از او هستند ، به یک حریف فوق العاده قدرتمند تبدیل می کند. به همین ترتیب ، تقریباً هر قهرمانی که از درهای گردان Avengers عبور کرده است ، تحت آموزش های گسترده ای در نبردهای غیرمستقیم از راجرز قرار می گیرد - حتی کسانی که سبک های مبارزاتی غیرمستقیم مانند Spider-Man و Quicksilver دارند.

 

در واقع ، لیست Marvel Universe dمسیحیانی که تحت سرپرستی کاپ قرار گرفته اند بسیار مسخره است و فقط به انتقام جویان و حتی ابرقهرمانان محدود نمی شود. در میان دانشجویان جالب توجه او: هیچ کس غیر از مری جین واتسون ، که از دانش خود در محاصره Cap استفاده کرده است تا در طی سالیان متمادی تعداد زیادی از مهاجمین غیر قدرت را از بین ببرد ، از جمله ناظر آفتابپرست. از یک مرد آهنی شکست ناپذیر گرفته تا وحشیانه او هالک تا جادوگر اسکارلت - یکی از قدرتمندترین موجودات در کل جهان مارول - هیچ قهرمانی وجود ندارد که بتواند از تخصص بی نظیر راجرز در ضرب و شتم جهنم مطلق از هر حریف خود بهره ببرد. ممکن است روبرو شود

 

او به طور خلاصه جایگزین Black Panther شد

کاپیتان آمریکا و Black Panther YouTube

 

شاه T'Challa از واکاندا از تنها مبارزان غیر مسلح در جهان مارول است که با دسترسی به دانش همه پلنگ های سیاه که پیش روی او آمده اند و تسلط کامل بر سبکهای جنگی روی زمین (از جمله چندین مورد از خلقت خودش) دارند. رقبا در تخصص کاملی دارد. در انتقامجویان شماره 47 ، کاپ تصمیم دارد مرخصی از تیم برای تعقیب ماجراهای خودش بگذارد - و یکی از آن ماجراهاها او را به واکاندا می برد ، جایی که شاید با تنها جایگزین مناسب او در پلنگ سیاه مواجه شود.

 

T'Challa پس از کمک به کاپ برای خنثی کردن توطئه توسط بارون زمو برای نابودی ایالات متحده با استفاده از سلاح های پیشرفته ، T'Challa او را به آمریکا بازگرداند و از پیشنهاد Cap برای پیوستن به انتقامجویان به عنوان جایگزین وی استفاده کرد. طولی نمی کشد که این امر محقق شود ، زیرا T'Calla این تیم را در اولین بازدید خود از HQ Avengers HQ ، ظاهراً مرده (اما در واقع در حالت اغما قرار داده است) در اختیار سرپرست Grim Reaper قرار داد. در ابتدا به این عمل مشکوک شد ، پلنگ موفق به فرار از دستگیری پلیس و شکست دادن دروگر (Reaper) شد ، و وسیله ای را که باعث تحریک اغما می شود و احیای انتقامجویان را به دست می آورد. تیم سپاسگزار ، T'Calla را به یک عضو تمام عیار تبدیل می کند ، و کاپ فقط در کمیک های Avengers حضور می یابد تا اینکه سه سال بعد دوباره به تیم برگردد.

 

بهترین دوست او به عنوان دشمن شروع شد

سام ویلسون به عنوان کاپیتان آمریکا یوتیوب

 

سام ویلسون ، فالکون ، شاید سالهاست که ثابت ترین دوست و متحد کاپ بوده است. مشارکت رسمی آنها از سال 1971 با کاپیتان شماره 133 شروع شد ، و ویلسون حتی بطور دوره ای در سریال های در حال اجرا خود در مورد دستمزد دوم نیز دریافت کرده است. اما به طرز عجیبی ، ارتباط طولانی مدت آنها هرگز اتفاق نمی افتد اگر ویلسون برای اولین بار در تلاش برای کشتن این سرباز فوق العاده - توسط هیچ کس غیر از کمان کاپ ، جمجمه سرخ ، استخدام نشده باشد.

 

پس از سقوط هواپیمای او در جزیره ای دور افتاده ، ویلسون - به همراه شاهرخ حیوان خانگی خود ، ردینگ - توسط جمجمه Cosmic Cube ، که از قدرت مکعب استفاده می کند برای ویلسون ابر قدرت ارتباط telepathic با پرندگان (و مخصوصاً پیوند محکم با ردوینگ) ، و او را در حمله به کاپیتان امریکا دستکاری کنید. با این وجود كل موفق شد ویلسون را از شر تبهكار جدا كند و او را متقاعد كند كه جمجمه را به پایین بخورد. ویلسون با تقلب از خود Falcon ، زندگی درگیری با جنایت را در کنار Avenger به معنای ستاره بدست آورد - اما او واقعاً چند سال دیگر در کنار نامزدش نخواهد بود. در کاپیتان شماره # 170 ، کپ مأمور پرواز هواپیمای جت و تیتانیومی برای دوست ویلسون از دوستش Black Panther شد ، ویلسون را قادر ساخت تا از پشتیبان هوایی کپ استفاده کند. ویلسون به همراه باکی بارنز مشهور بودند كه خود مانتوی كاپیتان آمریكا را به دست بگیرند - اما آنها تنها دو نفر نبودند كه سالها سپر را انتخاب كردند.

 

نامزد ، "کاپیتان" و دیگری کاپیتان قاره آمریکا

YouTube

 

دوره طلایی اجرای برنامه طنز کاپ ، وی را در شرکت در جنگ باستانی میان Kree و نژاد بیگانه Skrulls با شرکت درگیر کرد ، و با مار- ول به عضویت نیروهای دیوانه تیتان تانوس درآمد و به 31 سفر کرد. قرن برای مبارزه با نژاد خصمانه بیگانگان معروف به Badoon در کنار اولین تکرار نگهبانان کهکشان. اما در دو نوبت جداگانه ، كاپ با فریب دادن دولت خود مبنی بر كاهش هویت كاپیتان آمریكا ، سرخورده شد - و هر دو بار ، دیگران سعی كردند با درجات مختلفی از موفقیت وارد این نقش شوند.

 

در مدتی که استیو راجرز تحت عنوان نام مستعار مشغول فعالیت بود ، سربازان باب روسو ، "اسکار" تورپین و Roscoe Simons برای حمل سپر به کار گرفته شدند. در حالی که دو اولین وثیقه بعد از فهمیدن این که چقدر کار خطرناک است ، سیمونز توسط خود راجرز مورد تأیید قرار گرفت - اما با سرخوردگی به دست جمجمه سرخ روبرو شد و راجرز را وادار به بازگشت به عنوان کاپیتان آمریکا کرد تا خشم قاتلانه جمجمه را تحمل کند. بعداً ، با ترس از به خطر افتادن اصول خود ، او نقش كاپیتان آمریكا را به جان واكر ، سوپر پاتریوت ، تسلیم كرد تا به طور مستقل به عنوان "كاپیتان" فعالیت كند. واکر حتی در این مدت سپر کاپ را نگه داشته است ، در حالی که راجرز از ماکت های آدامانتیوم و ویبرانیوم تهیه شده توسط تونی استارک و T'Challa تهیه کرده است. اما تا زمانی که بارنز پس از دروری "مرگ" راجرز این نقش را به عهده گرفتجنگ داخلی ، هیچ یک بیش از حد طولانی طول نکشید - گرچه واکر به عنوان قهرمان صحنه دار آمریكا ، به حرفه ای ممتاز روی آورد.

 

وی دارای "مجوز کامل قهرمان"

انتقامجویان جدید

 

در کمیک ها مانند فیلم ها ، کپ با آژانس اطلاعاتی آمریکا S.H.I.E.L.D رابطه طولانی و پیچیده ای داشته است. و کارگردان آن ، نیک فیوری در حالی که راجرز اهمیت دستورات زیر و همچنین هر سربازی را می فهمد ، اما عدم تمایل وی به خم شدن اصول خود ، او را بیش از یک بار با سازمان درگیر کرده است. با این وجود ، یک مدرک معتبر توسط S.H.I.E.L.D. وجود دارد. که هیچ کس به غیر از راجرز شناخته نمی شود: "مجوز کامل قهرمان" ، دقیقاً به همان اندازه که به نظر می رسد.

 

همانطور که در شماره 1 انتقام جویان جدید نشان داده شده است ، مجوز به راجرز اختیار می دهد که "هر تیمی را که می بیند مناسب برای انجام هرگونه مأموریت باشد." حتی ماریا هیل ، یکی از بالاترین رتبه S.H.I.E.L.D. افسران ، از این مکاشفه کور شده اند. تیم سنتی انتقامجویان به تازگی به دنبال خراب شدن ذهنی اسکارلت جادوگر منحل شد و پس از یک حادثه در زندان سرپرستی Raft که در آن تقریباً هر شرور مستقر در آنجا فرار کرد ، کاپ The Avengers جدید را تشکیل داد - بیشتر یک شبکه شل قهرمانان و بدون پایه رسمی. عملیات - برای مقابله با چنین تهدیدهایی در آینده. فهرست آنها شامل مواردی همچون Iron Man ، Spider-Man ، Doctor Strange ، لوک کیج ، Wolverine و الهه اما بسیار ناپایدار است که به عنوان Sentry شناخته می شوند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 334
  • بازدید کلی : 631