loading...

new film 2020

دو سال است که از بری لارسون به طور رسمی به عنوان کاپیتان مارول رونمایی شد ، اما ما اکنون فقط شروع به دریافت یک ایده واقعی درباره فیلم بعدی MCU می کنیم. لارسون در اوایل تعامل با هواداران را آغاز کرد (و

hadi بازدید : 27 یکشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 12:18 نظرات (0)

دو سال است که از بری لارسون به طور رسمی به عنوان کاپیتان مارول رونمایی شد ، اما ما اکنون فقط شروع به دریافت یک ایده واقعی درباره فیلم بعدی MCU می کنیم. لارسون در اوایل تعامل با هواداران را آغاز کرد (وی هنگامی که عکسی از خودش را که در حال خواندن طنز کاپیتان مارول در حال آماده سازی بود) احترام به طرفداران مارول را بدست آورد ، اما ما در ماههای بعد از اعلامیه بزرگ عمدتاً در جریان مانده بودیم که از ضایعات تغذیه کنیم. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینكه او اولین كارش را به عنوان كارل Danvers در Avengers: Infinity War ساخته است ، اما هیچ نشانی از او وجود ندارد. به هر حال در فیلم مناسب نیست.

 

در حال حاضر ، تقریباً همه چیز در مورد برچسب اعتباری Infinity War که در آن ساموئل جکسون ، نیک فیوری وجود دارد ، موفق شده است تا قبل از تجزیه آن ، یک صفحه فضایی را به سمت Danvers شلیک کند. این یک نشانه واضح بود که کاپیتان مارول (که توسط استاد MCU کوین فیگ به عنوان "شخصیت اصلی" آنها هنوز توصیف شده است) نقش مهمی در شکست تانوس در طول انتقامجویان 4 بازی خواهد کرد ، اما ما فیلم انفرادی او را برای اولین بار دریافت کرده ایم.

 

در سپتامبر سال 2018 ، Entertainment Weekly برخی از تصاویر منحصر به فرد کاپیتان مارول را منتشر کرد که یکی از آنها قهرمان تیتراژ را در کنار میادین خود یعنی Starforce نشان می دهد. هنگامی که اولین تریلر سقوط کرد ، نگاه دوم خود را به این SEAL Team 6 بین کهکشانی انجام دادیم. این یک نگاه اجتناب ناپذیر بود - فقط کافی بود بینندگان چهره ها را ثبت کنند و از خود بپرسند دقیقاً قبلاً آنها را دیده است. در اینجا به نظر می رسد چرا آنها بسیار آشنا به نظر می رسند.

 

Gemma Chan مین-اروا است

Gemma Chan in Humans

 

Gemma Chan در حال بازی در نقش مین-اروا ، دانشمند و وفاداری Kree است که زمانی برای یافتن کاپیتان اصلی مارول به زمین سفر کرده بود ، امیدوار است با او همبازی شود و پتانسیل بی رویه گونه های آنها را در این روند باز کند. Kree یک مسابقه مخصوصاً افتخارآمیز است و این مین اروا را به عنوان یک شخصیت سوق می دهد. در کمیک ها ، او برای از بین بردن 90 درصد از امپراتوری Kree ، با یک نقشه Thanos-esque سوار شد ، که می توانست 10 درصد باقیمانده را مجبور کند که با سرعت بیشتری تکامل یابد.

 

در حالی که بری لارسون کاملاً از حضور چان به بازیگران هیجان زده بود ، احتمال می رود اوقات فراغت محدودی داشته باشد. این برای او چیز جدیدی نیست: چان در سالهای اخیر در تعدادی از فیلم های بزرگ هالیوود ظاهر شده است (جک رایان: Shadow Recruit ، جانوران خارق العاده و از کجا آنها را پیدا کنید ، و ترانسفورماتورها: آخرین شوالیه برجسته ترین) ، همه در قطعات پشتیبانی این یک پروژه بسیار کوچکتر بود که به چان اجازه می داد آنچه را که می تواند در یک نقش بزرگتر انجام دهد نشان دهد.

 

تحسین منتقدان سری علمی تخیلی بریتانیا ، Human Chan را به عنوان "مصنوعی" کاملاً احساساتی به نام میا معرفی کرد. با وجود محبوبیت وی ، این شخصیت در فینال فصل 3 به طرز وحشیانه ای به قتل رسید. وی به دیجیتال جاسوسی گفت: "وقتی من آن صحنه های پایانی را فیلمبرداری کردم ، بسیار احساسی بود." "انسان ها بخش مهمی از زندگی من بوده اند و من چنین عشق و علاقه ای را به نمایش و شخصیت و هر کس که با آن درگیر باشد داشته ام."

 

او یک آسیایی غنی دیوانه است

Gemma Chan in Crazy Rich Asians

 

چان چهره انسانها شد وقتی که برنامه نویسان زمان او را کشتند ، اما او به سرعت به چیزهای بزرگتری رفت. در سال 2018 ، او به عنوان یک اجتماع پر زرق و برق Astrid در hit rom-com Crazy Rich Asians ظاهر شد ، اولین فیلم هالیوود است که از بازیگران The Joy Luck Club در سال 1993 با بازیگران همه آسیایی به نمایش درآمد. مفسران آن را لحظه ای پر آب برای تنوع در صنعت فیلم می خوانند ، چیزی که چان احساس می کند مدت زمان طولانی است.

 

"وقتی مدرسه نمایشی را ترک کردم ، توسط معلم صدا به من گفته شد ،" آماده باش که واقعاً در حال مبارزه خواهی بود ؛ بیشتر تولیدات از انگلیس دوره نمایشی است و شما نگاهی به آن نخواهید داشت. " به Vogue گفت. "و در چند سال اول که واقعاً اینگونه بود. من حتی فرصتی برای استماع هم پیدا نکردم."

 

برای چان آسان می شد که مسیری دیگر را طی کند - او در واقع از شخصیت وی Crazy Rich Asians موفق تر بود ، زیرا ویولن را به یک حرفه ای بازی کرده و در آکسفورد سیاست می خواند. او به دلخوری والدینش ، شغلی را با یک شرکت حقوقی بین المللی محترم برای اقدام به کار خود واگذار کرد. این یک تصمیم جسورانه بود ، اما معلوم شد که او الهام گرفته است ، زیرا او اکنون در آستانه تبدیل شدن به یک لیست A است.

 

چان فیلمبرداری خود را در کاپیتان مارول در ژوئن سال 2018 به پایان رساند ، اما او تعداد زیادی آهنین دیگر نیز در آتش دارد. او در حال بازی باس هاردویک در مری ملکه اسکاتلندی آینده است و با بازی در نقش سائویرس رونان (هیچ ارتباطی با متهم) ندارد.

 

Algenis Pérez Soto بازی آتل-لس است

Algenis Pérez Soto در شکر

 

مین-ارووا در کمیک ها از نزدیک با اعضای ستارگان نیروی انتظامی آت- لس همکاری نزدیکی داشته است. این زوج در جریان درگیری کری با شیار با یکدیگر همکاری کردند ، اما برخلاف مین-اروا ، آت-لاس از این واقعیت غافل بود که این مشکلات توسط مخفی اطلاعات عالی Kree به طور مخفی سازماندهی شده است. وقتی فهمید که او و سایر کری در پشت ریشه کن کردن برنامه ریزی شده اکثریت قریب به اتفاق نژاد خود هستند ، او با استفاده از ویژگی خود تخریبی کت و شلوار خود اقدام به خودکشی کرد و مین اروا را با خود برد.

 

هنوز مشخص نیست که چه مقدار از گذشته آنها روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد ، اما می دانیم که Att-Lass توسط الگنیس پرز Soto نسبتاً بی تجربه ترسیم شده است.. او فقط دو اعتبار به نام خود دارد ، اما یکی از آن فیلم ها توسط آنا بدن و رایان فلک ، دوئل کارگردان پشت کاپیتان مارول ساخته شده است. آنها مدت ها است که Soto را می شناسند ، و او را از گمنامی به ستارگان در 2000 بازی درام بیس بال بی نظیر قند ، شلاق زده اند.

 

رویای سوتو این بود که آن را به عنوان یک بازیکن بیسبال بی طرف در ایالات متحده بدل کند ، اما او هرگز انتخاب نشد. با این حال او به بازی محلی با دوستان خود ادامه داد ، و در همین جا بود که بودن و فلک او را مورد توجه قرار دادند. آنها به دنبال شخصی بودند که "توانایی ابراز خود را بدون حتی صحبت کردن" داشته باشد ، و Soto در صورتحساب متناسب باشد. بودن به لس آنجلس تایمز گفت: "بیشتر آنچه ما با [سوتو] در مورد انجام کار صحبت کردیم ، استفاده از تجربه شخصی او به عنوان بازیگر فیلم بود و سعی در تفسیر آن در شخصیت او بود."

 

او عاشق و مبارز است

Algenis Pérez Soto در سامبا

 

اولین حضور هیجان انگیز سوتو با غیبت نه ساله دنبال شد. هنگامی که او سرانجام در سال 2017 به فیلم ها بازگشت ، در یک نقش مشابه ، اما بسیار خواستارتر بود: او به جمهوری بومی دومینیکن بازگشت تا در سامبا ، یکی دیگر از درام های اسپرت ورزشی ، ستاره ای کند. این بار در اطراف وی از او خواسته شد كه در بوكس ​​بازی كند ، چیزی كه كارگردانان لورا آملیا گوزمن و اسرائیل كوردناس معتقد بودند كه وی بعد از دیدن عملکرد نیروگاه خود در شكر ، قادر به انجام این كار است.

 

گوزمن به "LLERO" گفت: "ما آن فیلم را خیلی دوست داشتیم ، بنابراین ما واقعاً از همکاری با Algenis خوشحال شدیم." او همچنین بسیار حرفه ای بود. او در ابتدا بازیکن بیس بال بود ، بنابراین او این بار واقعاً سخت تمرین کرد تا بوکسور باشد و در این امر خیلی خوب بود. "

 

سامبا (اولین فیلم از جمهوری دومینیکن است که در جشنواره فیلم Tribeca نمایش داده می شود ، جایی که تحت تأثیر قرار گرفت) به دنبال فرانسیسکو کاستیلو Soto ، که پس از 15 سال حضور در زندان در ایالات متحده ، به جمهوری باز می گردد. قادر به یافتن کار نیست ، وی تصمیم می گیرد از مشت های خود برای تأمین معاش استفاده کند و شروع به حضور در درگیری های خیابانی می کند. در طول یکی از این دعواها ، یک بوکسور ناموفق با بازی Ettore D'Alessandro (که فیلمنامه را نیز یادداشت کرده بود) متوجه او می شود و او را به یک سالن ورزشی که توسط لورا گومز اداره می شود (با نارنجی سیاه جدید است) می برد.

 

تنها مکانی دیگر که ممکن است Soto را از آن تشخیص دهید ، هشتگ Captain Marvel در اینستاگرام است. با قضاوت درمورد خوراک او ، او به همان اندازه بقیه ما از این فیلم هیجان زده است.

 

Rune Temte Bron-Char است

Rune Temte در The Last Kingdom

 

در آوریل 2018 ، بازیگر نروژی Rune Temte تأیید کرد که قرار است در کاپیتان مارول حضور داشته باشد و او به سختی می تواند هیجان او را در خود جای دهد. تمته در بیانیه ای که در وب سایت رسمی خود منتشر کرد ، گفت: "سرانجام علنی است که من برون-کار ، یکی از جنگجویان سرسخت استار فورپ را بازی خواهم کرد." وی گفت: "ما كری هستیم ، و آنها بدجنس هستیم و آمادگی داریم اسكرول ها را به كهكشان بعدی بریزیم." مدتی می دانیم که Skrulls درگیر Captain Marvel خواهد شد (استودیوی کاملاً واضح یک نسخه سینمایی از رویداد Crossover Secret Invasion را تنظیم می کند) ، اما ما درباره برون-کار چه می دانیم؟

 

او یک شخصیت جزئی در کمیک ها است (شما می توانید نمایش های کلی او را از یک طرف بشمارید) ، اگرچه او تنها یکی از شخصیت های معدودی است که توانسته است سپر کاپیتان آمریکا را در جنگ خرد کند. معلوم شد که سپر کاپ به همین مناسبت فقط ماکت بوده است ، اما قطعاً برون-کار یک جنگجوی قدرتمند است و بدون شک کارگردانان از این مزیت استفاده می کنند ، خواه در سکانس های نبرد باشد یا برای اهداف کمدی.

 

این دقیقا یک چالش جدید برای Temte نیست (اگر شما از طرفداران درام تاریخی هستید احتمالاً او را به عنوان جنگجوی ویکینگ Ubba از The Last Kingdom می شناسید) ، اما او هنوز هم در حال خوشحال کردن این نقش است. وی گفت: "خوشحالم كه می گویم كه مانع و عمل بسیار جذاب خواهد بود." "من بسیار هیجان زده هستم که بخشی از چنین بازیگران و خدماتی با استعداد هستم."

 

او Wolverine را در صورت مشت کرد

Rune Temte در ادی عقاب

 

بعد از اینکه زمان Temte در The Last Kingdom به پایان رسید و خشونت بار به پایان رسید (این بازیگر ریش که به دلیل نبرد ناخوشایند خود با مرگ با الكساندر دریمون به هنرهای رزمی وایكینگ آموزش دیده است) ، او قبل از رسیدن به نقش در بخش رمز و راز قتل تحسین آمیز ، چند قسمت را انجام داد. سریال Fortitude. شخصیت او لارس "مرد بسیاری از اسرار با چشم و گوش برای کل شهر منجمد Fortitude است" ، Temte به Revealed گفت. "او شوخ بدون کوچکترین تصوری است که او شوخ است."

 

Fortity یک شهر داستانی نرکه نروژی است و نقشه نمایش بر خلاف The Last Kingdom که بر اساس تاریخ واقعی اجداد دریانوردی Temte بنا شده است ، کاملاً ساخته شده است. با این حال ، او فقط تاریخ نروژ نیست که به او کمک کرد تا زنده شود. در سال 2016 ، تارون اژرتون ، ستاره كینگزمن نقش مایكل ادواردز را در زندگی بیوپیك اسپرت احساس خوب Eddie Eagle به عهده گرفت ، لقبی است كه به جامپر اسکی براق انگلیس داده شد. هیو جکمن مربی ادی را به تصویر کشید و تمته (به عنوان مربی رقیب عجیب و غریب از نروژ) بازی کرد و او را در چهره مشت زد.

 

تمت اعتراف کرد که دیدار با "سخاوتمندانه هیو جکمن و البته ضربه زدن به او - تنها و تنها Wolverine - و زنده ماندن" یک لحظه بزرگ برای او بود. آیا ممکن است یک روز در MCU همان مبارزه انجام شود؟ بعید است با توجه به اینکه جکمن به طور رسمی پنجه های خود را بازنشسته کرده است ، امااو قبلاً علاقه ای به پیوستن به انتقامجویان ابراز داشته است ، و مارك روفالو و سباستین استن ظاهراً این ایده را تأیید می كنند.

 

جیمون هونسو کرات است

جیمون هونسو در نگهبانان کهکشان

 

طرفداران فیلم مارول بدون شک جیمون هونسو را از نقش شرور پشتیبانی او در "نگهبانان کهکشان" در سال 2014 تشخیص خواهند داد. این بازیگر متولد بنین نسخه MCU Korath-Thak را بازی کرد ، همچنین با نام Korath Pursuer ، رئیس پروژه Pursuer شناخته می شود. در کمیک ها ، او یک متخصص ژنتیک سایبر بود که متهم به مهندسی رزمندگان سایبرنتیک برای ارتش Kree بود. او با استفاده از فناوری ای که برای خود اختراع کرده بود ، قدرت خود را به دست آورد (یا ابرشبکه ، بیشتر شبیه) در این روند. او به همراه اعضای دیگر ستارگان نیروی زمینی خود بعداً با انتقامجویان در هاله ، خانه Kree با پوست آبی نبرد کردند.

 

البته ، نسخه MCU از Korath توسط Drax کشته شد که در حین مبارزه خود روی Dark Aster ، لانه گزنی های استخوانی را پاره کرد. این اولین باری نبود که هونسو برای یک نقش جسمی بدست آورد. این بازیگر مدل مو در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 در فیلم های موسیقی تینا ترنر و جنت جکسون دندان های خود را قطع کرد و انتقال او به فیلم با جدیت در سال 1994 با کمپانی علمی تخیلی کلاسیک Stargate آغاز شد. اما موفقیت بزرگ او سه سال بعد اتفاق افتاد که او در آمیستاد استیون اسپیلبرگ موفق به کسب سهمیه شد.

 

هونسو به سی ان ان گفت: "این یکی از داستانهای قدرتمند در مورد آفریقایی ها بود که میراث آمریکایی های آفریقایی را تعریف می کرد و بسیاری از مردم از مایل به شنیدن و مایل به دیدن آنها خجالتی بودند." "اشتیاق من بیشتر به بیرون کشیدن داستان ها از قاره آفریقا ، آمیخته با غرب است." هونسو هنگامی که ریدلی اسکات او را به عنوان یک قبیله بردگان اومدیان در گلادیاتور به خدمت گرفت ، دوباره به آن اشتیاق فرو رفت.

 

او صدای پلنگ سیاه را ابراز کرد

جیمون هونسو در گلادیاتور گتی ایماژ

 

هونسو در سالهای پس از گلادیاتور شروع به مالیدن شانه ها با ضربه های بزرگ هالیوود کرد. او با آنجلینا جولی در دنباله Tomb Raider The Cradle of Life کار کرد ، در مقابل لئوناردو دی کاپریو در Blood Diamond بازی کرد و در کنار کیانو ریوز در کنستانتین ظاهر شد. در سال 2010 ، او شاه تاکاندان T'Challa را در سریال مشکی شش پله متحرک BET به صدا در آورد.

 

طی مصاحبه ای با The Guardian در سال 2016 ، از هونسو سؤال شد كه آیا او از اینكه از همان قسمت در اقتباس MCU از Black Panther نادیده گرفته است ، ناامید شده است یا خیر. در حالی که وی اعتراف کرد که امیدوار است که بتواند آن را دریافت کند ، در نهایت تنها آنچه او اکنون به آن اهمیت می دهد این است که افراد بیشتری از رنگ پوست او شانس درخشش در ژانر ابرقهرمان را دارند. هونسو یادآوری کرد: "پسرم به من گفت ،" من می خواهم از پوست کم نور باشم تا بتوانم از دیوارهایی مثل مرد عنکبوتی صعود کنم. فقط به خاطر این که او مرد عنکبوتی و بتمن و تمام این ابرقهرمانان را دید که سفیدپوست بودند. " "دقایقی که او این حرف را زد ، دوست داشتم ، لعنتی. تمام نفس من خرد شد."

 

Black Panther لحظه ای در حوضه آبشار بود و بدون شک تغییرات در ژانر ابرقهرمانان وجود دارد ، اما هنوز راه دیگری وجود دارد که پیش از نمایندگی منصفانه به واقعیت تبدیل شود. هونسو تلاش خود را می کند تا جزر و مد را تغییر دهد. علاوه بر این که در کاپیتان مارول به عنوان یک کورات جوان تر ظاهر می شود ، وی صحنه هایی را برای فیلم های آینده DCEU Aquaman و Shazam فیلمبرداری می کند ، بنابراین او در چند سال آینده چهره ای حتی آشناتر خواهد شد.

 

لی پیس رونان متهم است

لی پیس در نگهبانان کهکشان

 

به محض اینكه مشخص شد كه كاپیتان مارول قصد دارد به جنگ Kree-Skrull وارد شود ، این احتمال كه Kree zealot Ronan the Accuser دوباره در MCU ظاهر شود ، به طرز چشمگیری افزایش می یابد. در طنزها ، رونان در سنین جوانی به سپاه عكاسر عمومی (بدنه اصلی اجرای قانون امپراتوری كری) پیوست و شروع به افزایش شهابسنگی را از طریق صفوف آغاز كرد. پس از موفقیت در دفاع از مرز كری از یك حمله Skrull ، وی به عنوان عالی متهم شناخته شد. او در گذشته به آنها در مأموریت ها پیوسته است ، اما کار Starforce از نظر تاریخی پایین تر از میزان دستمزد رانان بوده است و به نظر می رسد در کاپیتان مارول چنین است.

 

لی پیس بازیگر رونان را می توان در کنار شخصیت فرمانده جود لاو (که به شدت شایعه مار-ول ، از طرفی دانورز قدرت او را به دست می آورد) ایستاده بود ، در اولین تصاویر رسمی نشان داد که او از اعضای ستارگان در این دهه 90 بیشتر است. داستان مجموعه اما ما از نگهبانان کهکشان می دانیم که رونان و Starforce تحت عنوان Korath سرانجام بد خواهند شد ، بنابراین کاپیتان مارول بدون شک آن دانه ها را می کشد. هر دو Ronan و Korath متهم شده اند که به طور معمول شرورهای Marvel را سرزنش می کنند ، و این فرصتی استودیویی برای بازخرید هر دو شخصیت با عمق اضافه است.

 

پیسی که از کار روی اولین نگهبانان کاملاً لذت برد ، فرصتی برای تکرار نقش رونان بود. وی به IGN گفت: "من آن فیلم را دوست داشتم." "من بسیار افتخار کردم که بخشی از آن لحظه سرگرم کننده بودم. شخصیت را خیلی جالب دیدم ... این نوع تروریست فضایی کاریزماتیک است. این ایده جذاب است."

 

او قبل از کر بودن یک خون آشام و جن بوده است

لی پیس در هابیت

 

علاوه بر این ، بینندگان احتمالاً پیس را از انواع دیگر نقشهای شرور و / یا تیره تشخیص خواهند داد. او از سال 2002 که کار خود را به طور مداوم در فیلم ، تلویزیون و تئاتر کار کرده استقسمت قانون و نظم: واحد ویژه قربانیان ، اما او به یکی از چهره هایی تبدیل شد که هر هوادار خیالی در طی یک دوره دو ساله پربار می دانست. بین سالهای 2012 و 2014 ، این بازیگر 6'4 "در آخرین قسمت از حق رای دادن Twilight" خون آشام گرت را بازی کرد و در هر فیلم در سه گانه هابیت پیتر جکسون ظاهر شد.

 

پیون رونان پیس شباهت های خاصی با تراندوئیل ، پادشاه الوین در وودلند قلم در حماسه J.R.R تولکین دارد. پیس به Ashland Daily Tidings گفت: "برای من ، Thranduil روح جنگل ها است." "برخی گفته اند که او آدم بدی است. اما او بد نیست. او دوست شما نیست. او علاقه ای به دوست داشتن ندارد." آخرین فیلم هابیت در همان سال Guardians اکران شد که باعث افزایش قابل توجهی مشخصات پیس شد. او ششمین ستاره پردرآمد هالیوود در پایان سال 2014 بود.

 

با گذشت 5 سال از زمانی که پیس دوباره نقش رونان را در کاپیتان مارول تکرار می کند ، می گذرد اما او مثل همیشه از این چشم انداز هیجان زده است. در حالی که وی در نمایش فیلم Angels در برودوی در نیویورک لایو (از طریق ScreenRant) تبلیغ می کرد ، از وی خواسته شد لوبیا را در فیلم مارول ریخته باشد. "کاش می توانستم همه رازها را برای شما تعریف کنم ، اما هیچ راز را نمی دانم!" او پافشاری کرد. "من از بازگشتم هیجان زده ام."

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 327
  • بازدید کلی : 624