loading...

new film 2020

این ممکن است یک شوک باشد اما تانوس ، او با پوست بنفش و چشمان سیاه و سفید ، از نژاد بیگانگان که در واقع کم و بیش به نظر انسان می رسد ، می رسد. Thanos یک فرد متمایز ، حامل ژن Deviant است ، معادل یک جهش

hadi بازدید : 26 یکشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 12:21 نظرات (0)

این ممکن است یک شوک باشد اما تانوس ، او با پوست بنفش و چشمان سیاه و سفید ، از نژاد بیگانگان که در واقع کم و بیش به نظر انسان می رسد ، می رسد. Thanos یک فرد متمایز ، حامل ژن Deviant است ، معادل یک جهش در نژاد خود. مادر ، پدر و بقیه خانواده وی Eternals هستند ، یک نژاد بیگانه قدرت فوق العاده که در تیتان زندگی می کند ، یکی از قمرهای زحل است. آنها اساساً انسانی به نظر می رسند و هنگامی که مادرش سویی سان باردار شد ، انتظار داشتند که او به همین شکل به نظر برسد. با این وجود ، وقتی تانوس به دنیا آمد ، همه انتظارات از پنجره بیرون رفت - از جمله نامی که مادرش قصد داشت به او بدهد.

 

قبل از اینکه متوجه شود تانوس یک انحراف است ، مادرش قصد داشت او را دیون بنامد. با این حال ، هنگامی که فرزند وی به دنیا آمد ، او از جهش او وحشت داشت - و با نگاه به چشمانش ، فهمید که او اصلی ترین ویرانی نهایی جهان است. با این تحقق نام جدیدی به وجود آمد ، که بسیار بیشتر برای خوانندگان آشنا است: تانوس. بیش از انتظارات غیرقابل تحمل ، روابط آنها بسیار بیشتر است - سوئی سان سعی کرد تا به عنوان یک کودک تانوس را بکشد ، و تانوس بعداً در زندگی ، این نفع را با موفقیت به دست آورد. رابطه پیچیده و پرتحرک آنها با یک تغییر نام ساده آغاز شد.

 

دشمن دشمن من

 

قبل از Infinity Gauntlet مشهورترین ماجراهای Thanos که اغلب در حوالی آدام وارلاک می چرخید ، نوعی منجی فضایی وجودی است که نشان دهنده زندگی است. تانوس که خدمتگزار مرگ است ، غالباً در طول تاریخ مارول ، خود را مغایر با Warlock می داند. در حالی که آنها اغلب در دو طرف مخالف زمین بازی قرار دارند ، مواردی وجود داشته است که آنها را به عنوان متحدین گرد هم آورده است ، اما برجسته تر از زمانی که آنها علیه دشمن مشترکشان Magus متحد می شوند ، برجسته نیستند.

 

همکاری تیم تانوس با وارلاک آنقدر دوستانه نبود همانطور که ممکن است در ابتدا فکر کند. Magus نسخه آینده (و شر) Warlock است. تانوس متوجه شد که در آینده ، مگوس برنامه های تانوس را به خطر می اندازد ، بنابراین او با وارلاک همکاری کرد تا او را خنثی کند. در حالی که او در آنجا بود ، او برای یافتن یک نوزاد گامورا و آموزش او به قاتل شخصی وی ، از زمان مسافرت استفاده می کرد. این ماشینی ها مانع ظهور مگوس نمی شوند و متعاقباً برنامه هایی را برای تانوس به نمایش می گذارند - و ضرری ندارد که گذراندن زمان در وارلاک به دیوانه تایتان اجازه داد قدرتهای سنگهای روح وارلاک را نیز جذب کند.

 

کشاورز تانوس

 

تا آنجا که به دنبال کمیک های رویداد هستیم ، Infinity Gauntlet به راحتی یکی از بهترین ها است. این بزرگ ، انفجاری است و مخاطره - سرنوشت وجود - نمی تواند بالاتر باشد. Thanos نیمی از زندگی در جهان را پاک می کند قبل از اینکه عمل دوم حتی در واقع انجام شود. این قوس همه چیز جالب در مورد کمیک های رویداد است که در شش شماره دیوانه وار تقطیر شده است ، بنابراین هرچه بزرگ باشد ، تعجب آور است که پایانه کتاب چقدر بی سر و صدا است.

 

تانوس در این مرحله بیشتر عمر خود را برای اشتیاق نهایی جهان نابود کرده است تا مرگ را خوشحال کند ، معشوقه ای که هرگز او را نمی خواهد و هرگز نخواهد خواست. در پایان ، عوارض آن گرفته شده است. به نظر می رسد تانوس در اثر انفجار تبخیر شده است ، اما به نظر می رسد که این یک طراحی جدید او باشد. او بعداً توسط آدام واروك كشف شد و در یك زندگی آرام و تنهایی در یك سیاره جنگل زندگی می كرد. تانوس با داشتن قدرت نهایی در حین نگه داشتن دستکش ، حالا می بیند که هرگز او را خوشحال نمی کند. او به جای تسلیم در اعدام یا ادامه جنگ صلیبی بی معنی خود ، خودش را از بازی کاملاً دور می کند. او در لحظات پایانی کتاب بی سر و صدا فاش می کند که فکر می کند ، در دراز مدت ، این یک پیروزی به مراتب بزرگتر از آنچه فکر می کرد ممکن است. این دوام ندارد ، اما برای مدت کوتاهی ، بزرگترین شرور جهان مارول آرامش واقعی پیدا می کند.

 

تانوسی

 

ممکن است منطقی تصور کنیم که جهان مارول فقط جایی برای یک تایتان مرگ نیهیلیستی داشت. متأسفانه این یک فرض نادرست خواهد بود. یکی از جالب ترین و دیوانه کننده ترین راه هایی که فقط می توان کمیک داشت - گوشه هایی از تاریخ تانوس شامل ارتش شخصی از کلون هایی است که وی از خودش ساخته است. این کلون ها به عنوان تانوسی شناخته می شوند و توسط تانوس که DNA او را با سایر قهرمانان و افراد شرور مارول مخلوط می کند ، تشکیل می شوند. به عنوان مثال امگا ، تلاقی بین تانوس و گالاکتوس وجود دارد. تانوس برای آزمایش توانایی های دشمنان و متحدین ، ​​تانوسی را ایجاد می کند. سرانجام او آنها را ناکامی می داند و آنها را رها می کند.

 

تانوسي به طرز تکان دهنده ، اين خيانت را به خوبي نمي پذيرد. آنها با هم به هم می پیوندند و با سپاه بودن از کلون های Thanos ، سعی می کنند تا پایان نهایی جهان را به وجود آورند. خوشبختانه ، آنها شکست می خورند. با توجه به تمایلات عمومی تانوس ، ارتش از کلون های Thanos که در تلاش برای از بین بردن جهان هستند و هیچ گونه تعجب آور نیست.

 

بدترین دشمن من

 

نیهیلیسم تانوس یکی از برجسته ترین وجهه های شخصیت است. از نظر سطح ، به نظر می رسد که اهداف او همانند سایر سرپرستان دیگر باشد: تسلط و نابودی جهان. با این حال ، انگیزه های تانوس فراتر از شرارت معمولی است. او به فراموشی مانند دین اعتقاد دارد و نماد مرگ را پرستش می کند. او به شیوه پیچیده خودش معتقد است که کار درستی را انجام می دهد. جهان از بین رفته استrthy of it on ، therefore it what what نیهیلیسم با نگاه او به تمام زندگی دیگر متوقف نمی شود - برای او نیز صدق می کند. حتی تانوس ارزش ندارد.

 

به همین دلیل است که تانوس همیشه شکست می خورد. کاملاً در Infunt Gauntlet مشخص شده است که او در نهایت شکست بخاطر اینکه اجازه می دهد خودش باشد. او همیشه به طور ناخودآگاه سوراخ در برنامه های خود باقی می گذارد که قهرمانان می توانند از آنها سوء استفاده کنند تا شکست خود را به بار بیاورند. به همان اندازه که او معتقد است که جهان شایسته مرگ است ، او خود را شایسته انجام وظیفه در دست نمی داند - و چنان ناخودآگاه است که حتی او نمی تواند آن را اصلاح کند. این احتمالاً خبر بسیار خوبی برای قهرمانان Avengers: Infinity War است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 259
  • بازدید کلی : 556