loading...

new film 2020

حتی برنامه نویسان تلویزیونی تعطیلات را تعطیل می کنند ، ماراتن ها و بلوک های برگشت دوباره برنامه ریزی می کنند که اکنون خوشبختانه کلاسیک های مدرن مانند Die Hard ، Home Alone و A Christmas Christmas Stor

hadi بازدید : 24 یکشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 12:16 نظرات (0)

حتی برنامه نویسان تلویزیونی تعطیلات را تعطیل می کنند ، ماراتن ها و بلوک های برگشت دوباره برنامه ریزی می کنند که اکنون خوشبختانه کلاسیک های مدرن مانند Die Hard ، Home Alone و A Christmas Christmas Story را شامل می شوند. اما این اضافات جدید جایگزین استانداردهای قدیمی نشده است - Frosty ، Rudolph ، Grinch و موارد دیگر. ما آنها را به عنوان بچه ها دوست داشتیم و همچنان آنها را به عنوان نشان های فصل تعطیلات می پذیریم. اما قطعاً موارد مشکوک در برخی از این موارد کم می شود. در اینجا لیستی از چیزهای وحشتناک که هرگز از فیلم های کلاسیک کریسمس مشاهده نکردید ، آورده شده است.

 

The Muppet Christmas Christmas (1992)

 

یکی از اقتباس های بی شماری از رمان کلاسیک چارلز دیکنز ، برایان هنسون The Muppet Christmas Carol Carol مایکل کین را به عنوان پوست ابدی و حیرت انگیز Ebeneezer Scrooge در مقابل کرمیت قورباغه به عنوان کارمند خوب و باهوش خود باب کراتچیت معرفی می کند. در حالی که پر از همه چیزهایی است که هواداران خزنده جیم هنسون از آن خسته شده اند ، داستان در واقع برای اکثر منبع ها صادق است ، با Scrooge که توسط سه روحیه یولتید بازدید شده است که خطای او را نشان می دهند. راههای خیره کننده Ghost of Christmas Present یک غول سرخدار و ریش دار سرخوش است که هرگز جلوی چشیدن خود را نمی گیرد ، همراهی همیشگی برای سفر است و Ghost of Christmas Future همیشگی خود با رنگ سیاه و سفید است که هیچ چیز غیر عادی در آنجا نیست. با این وجود ، دست گرفتن هنسون در شبح کریسمس گذشته نیست.

 

اولین نفری که از سه روحی که در شب عید کریسمس برای بازدید از Scrooge بازدید کرد ، مستقیماً از یک فیلم ترسناک ژاپنی خارج شده است. هنگامی که او پرده ها را روی تختخواب چهارخواب خود فرو می برد ، اسکروژن بی ایمان با کودکی شناور و نیمه شفاف ملاقات می کند که او را با صدای مسخره و بلند مانند خزنده خطاب می کند. در واقعیت ، حتی سخت ترین مردان نیز همانطور که در این مرحله به آنها گفته می شد انجام می دادند و به دو شبح دیگر اجازه می دادند که یک شب تعطیل باشند.

 

این یک زندگی شگفت انگیز است (1946)

 

خودکشی ، مرگ ناگهانی بر اثر سکته مغزی ، پروژه های مسکن - همه آنها برای این داستان تعطیلات شاد هستند!

 

اما آنچه که واقعاً وحشتناک است ، روشی است که فرشته نگهبان جورج بیلی برای تغییر ذهن جورج در مورد کشتن خود از آن استفاده می کند. (باز هم ، کریسمس مبارک!) او وانمود می کند که در حال غرق شدن است و جورج را مجبور به پریدن کرده و او را نجات می دهد ، درست همانطور که وی مجبور بود پسری را انجام دهد وقتی برادرش ، هری ، در دریاچه یخی سقوط کرد. این اتفاقی است که جورج شنیدن آن را در یکی از گوشهایش خرج می کند و به طور حتم زنجیره حوادثی را آغاز می کند که او را برای کل زندگیش در آبشار بدفورد به دام انداخته است.

 

ما حتی لازم نیست بدانیم که هری یک آدم کلاهبردار است ، که پدر و مادر ثروتمند ، تحصیلات دانشگاهی و وضعیت نظامی قهرمانش احتمالاً می توانستند کاری برای کمک به تجارت جورج انجام دهند ، اما این کار را نکنید. ظاهرا داشتن یک زندگی شگفت انگیز همه چیز در مورد عدم تحقق آن تا زمان رسیدن به نقطه شکست مطلق شماست ، که روی آن مداخله مقدس تنها امید شماست. این یک پیام واضح است که می خواهید برای هرکسی که با ناامیدی ناامید می شود ارسال کنید.

 

Jingle All the Way (1996)

 

با این وجود Jingle All Way یک تعطیلات کلاسیک و متفرقه ، اما کریسمس کلاسیک است ، اما تلاش های پوچ آرنولد شوارتزنگر برای تهیه یک چهره اکشن توربومان ، هدیه ضروری برای پسران جوان در هر کجای کریسمس مخصوص پسر خود را دنبال می کند. فراموش کرده است که اسباب بازی را هنگام درخواست همسرش بخاطر داشته باشد ، آرنی مجبور می شود که سر خود را به سمت جنون خریدهای کریسمس در آخرین لحظات بریزد و حومه ای که دارای عضله است ، در این راه به سهم نسبتا خوبی از قراضه می رود. چرخهای ماشین وی جک می شوند ، او باید نیمی از یک پستچی آزار دهنده (هر اتفاقی برای Sinbad افتاد ، به هر حال؟) زد و همسایه اش دائما در تلاش است تا حرکات را بر روی همسرش بگذارد. کمترین لحظه او ، از همه ، زمانی اتفاق می افتد که توسط یک مادر مادر شرور مورد حمله قرار گرفته باشد.

 

شکار آرنی برای Turboman او را به یک فروشگاه اسباب بازی که در آن قرعه کشی در آنجا برگزار می شود ، می برد تا تصمیم بگیرد که چند عروسک باقی مانده را به خانه ببرد. یک دعوا برای توپ های شماره دار به وجود می آید و شوارتزنگر پس از یک توپ در استخر توپ به پایان می رسد. متأسفانه برای او ، بچه ای که در استخر بازی می کند ، ابتدا به آن می رسد و تصمیم می گیرد آن را در دهان خود بگذارد. پدر ناامید قبل از اینکه بلع کند ، کودک را با گونه های خود می چسباند ، اما مورد بعدی که می داند توسط یک اوباش دستی کیف دستی مادران ساخته شده است ، او را به دلیل "منحرف" بودن و اضافه کردن هوای ناراحت کننده به او قبلاً تنظیم می کند. صحنه بی ضرر

 

رودولف ، گوزن شمالی با رنگ قرمز (1964)

 

این یکی احتمالاً بزرگترین عامل خزش را دارد ، و نه فقط به دلیل صحنه هولناک دندانپزشکی انتقام جویی که در آن هرمی دندانهای بمب عبور داده شده را خارج می کند ، اگرچه احتمالاً این امر کافی خواهد بود. برای مبتدیان ، پدر رودولف ، دونر ، به نقص تولد پسرش (آن بینی بسیار براق) پاسخ می دهد و او را تشویق می کند تا آن را بپوشاند و در مورد آن دروغ بگوید تا در آن متناسب باشد. پیام عالی ، پدر. این آشکارا در چهره رودولف خنثی می کند و کل داستان را به حرکت در می آورد ، که این یکی از تبعیدهای خودسرانه و خطر فانی است. می دانید ، چیزهای کریسمس

 

همچنین به بچه ها در مورد مکانهای کار خصمانه مانند محلی که توسط سر وروجکشی تهیه می شود ، می آموزدهو Berates و طعنه هرمی را در مقابل همه به خاطر رویای عجیب و غریب خود در مورد تبدیل شدن به یک دندانپزشک. فقط سرگرمی ، تم های تعطیلات نور همه جا در اینجا. و به نظر می رسد که اگر همه اینها کافی نیست ، به یاد بی حبابی که گفتیم؟ خوب ، پس از آسیب دیدگی دهان و دندان او ، او را به کنار قهرمان داستان ، یوکان کورنلیوس ، که او را در آخر باز می گرداند با Bumble حال و هوای مطیع ، که احتمالاً به دلیل نوعی حیوان خانگی زامبی مورد شکنجه قرار گرفته اند ، وی را از صخره بیرون می اندازند. آیا ما کاملاً مطمئن هستیم که آنها در حال نوشتن فیلم هالووین نبودند و فقط مهلت چند ماه را از دست داده بودند؟

 

خانه تنها 2 (1992)

 

بسیاری از والدین مشکوک در دو فیلم اول خانه تنها وجود دارد ، اگرچه این رابطه کوین مک کاللیستر با دایی اش است که به خصوص عجیب است. به نظر می رسد فرانک که دائماً لنگ است ، وقتی صحبت از کوین جوان می شود ، باسن خود را بالا می برد ، و سوزاندن سوختگی کلاسیک "نگاه کنید به آنچه شما انجام دادید ، شما یک حرکت تند و سریع" بعد از اینکه او به طور تصادفی مقداری شیر می ریزد ، از بین می رود. به نظر می رسد عموی کوین از تحقیرش به دست برادر بزرگش در جشن کریسمس لذت زیادی می برد و با خنده در حالی که بوز از شمعدانهای خود به عنوان درام آواز خود استفاده می کند ، استفاده می کند. رفتار مداوم و پرخاشگرانه مداوم او ، کوین را خجالتی نمی کند. کاملا برعکس، در واقع.

 

قبل از اینکه کوین به طور اتفاقی در خانه تنها 2 به نیویورک خاموش نشود ، او در بعضی تمرینات با Talkboy قابل اعتماد خود ، یک دستگاه ضبط دستی که بیش از یکبار باعث صرفه جویی در بیکن خود می شود ، انجام می شود. یک ضبط خاص که در دسترس است ، موردی است که او از خواندن عموی فرانک آواز می خواند. هیچ چیز وحشتناک در مورد آن ، درست است؟ به جز اینکه فرانک در آن زمان بدن برهنه خود را در حال دوش گرفتن بود. در دفاع کوین ، وی تنها پس از تشویق والدینش به حمام اشغالی رفت و صحنه را کمی خزنده تر کرد. پاسخ فرانک ("از اینجا خارج شوید ، شما کمی بدبین هستید ، یا من به شما سیلی می زنم") برای یک بار مناسب است.

 

Frosty the Snowman (1969)

 

این داستان شگفت انگیز هنگامی شروع می شود که یک جادوگر به ظاهر مست ، وحشتناک ، پروفسور هینکل ، در طی یک نمایش جادویی ناکام بماند که معلم بچه ها به طور غیر قابل توضیح او را استخدام کرده اند تا روز قبل از کریسمس را اجرا کند. در مورد آن یک میلیون سوال وجود دارد ، اما آنچه در این فیلم واقعاً خزنده است این است که چگونه کل داستان به این واقعیت وابسته است که این بچه ها کلاه جادویی این مرد را به سرقت برده اند.

 

بله ، ما می دانیم که او تسلیم شده بود و قصد داشت کلاه را دور بیندازد ، اما او هیچ وقت این شانس را پیدا نکرد ، زیرا خرگوش پشت سرش ، چشم های قرمز را از جا درآورد ، و باعث شد که هینکل از آنجا که بچه ها بیرون می زدند پایمال شود. . وقتی او برای بدست آوردن خرگوش و کلاه خود به دنبال آنها می رود ، این هنگامی است که می بیند فراستی زندگی می کند ، و هینکل پتانسیل کلمه کلیدی جادویی خود را درک می کند. این جنایت چنان آشکار است که راوی در تلاش است تا مخاطب را متقاعد کند در غیر این صورت ، اما ما آن را نمی خریم. آیا مرد حق ندارد نظر خود را تغییر دهد؟ مطمئناً ، هینک به معنای واقعی کلمه به قتل فراستی در مقابل کارن ادامه می دهد ، اما اگر در یک لحظه دقیق متوجه شدید که به جکپوت ضربه می زنید ، احساس می کنید اگر کسی یک بلیط قرعه کشی برنده را از دست شما بکشد؟

 

Holiday Inn (1942)

 

این موزیکال جشن یک تعطیلات بی انتها را در "کریسمس سفید" به دنیا آورد ، ترانه ای که توسط ایروینگ برلین به عنوان بخشی از یک اسکریپت که حاوی 12 عدد اصلی است - که همه آنها به همان اندازه با ذوق و اندوه به یاد نمی آورند - به دنیا آمد. علی رغم بررسی هایی که در آن زمان اعلام شده بود که موسیقی Holiday Inn "هرگز مرتکب نقض طعم و مزه نمی شود" ، کسانی از ما که امروز آن را تماشا می کنند ، از کریسمس ما دیدن می کنند ، احتمالاً با این ارزیابی موافق نیستند ، به خصوص پس از دیدن بازیگران آهنگی به نام "ابراهیم "" این شماره ، جشن تولد پرزیدنت لینکلن توسط نوازندگان آفریقایی-آمریکایی در کلوپ مختلف Holiday Holiday است - حداقل ، این همان چیزی است که در نگاه اول به نظر می رسد. به سرعت آشکار می شود که مردی که شماره را سیاه می کند نیست ... اما در واقع بینگ کراسبی در چهره پوشانده شده است.

 

Marjorie رینولدز نیز که در صفحه سیاه ظاهر می شود ، نمایشی را ارائه داد که به همان اندازه توهین آمیز به عنوان همبازی اش بود ، اما جهنمی از خزنده های بسیار است. رینولدز با رنگ سفید رنگ "نمایش مینترل" به طرز مضحکی بر دهانش می خورد ، در مورد صداقت آبه با پوزخند و باریک و باریک چشم به عنوان وسایل اضافی در سازهای آرایش مشکی آواز می خواند و در خدمت مخاطبان تمام سفید است. از قضا ، تنها مجری واقعی سیاه و سفید در این حالت خزنده به آزادی های مدنی ، قسمت خود را از آشپزخانه می خواند ، کاملاً جدا از ستارگان سیاه پوست فیلم. آیه او (تنها بخشی از شماره ای که صورت شما را از تمام فریادهای ناخوشایند رها نمی کند) بعداً بعداً ویرایش شد.

 

چطوری گرنیچ کریسمس را دزدید! (1966)

 

ما می توانیم به سوء استفاده وحشیانه سگ از مکس کوچک فقیر ، سگ گرینچ که بی رحمانه شلاق زده و مجبور به انجام کار یک قاطر بسته است ، اشاره کنیم یا واقعیتی که Whos به نظر می رسد موجودات عجیب و غریب گربه ای است که همچنین دارای موجودات گربه ای عجیب و غریب هستند که دارای حشرات مانند نیز هستند. آنتن ها و آیا سیندی لو کی امپوت است؟ تصاویر در همه جا وجود دارد ، اماجالب ترین چیز این است که چگونه داستان در آخر کل اخلاق آن را تضعیف می کند.

 

در مورد آن فکر کنید ژست گرینچ بزرگ پس از اجرای سرقت خود برای اظهار نظر در برابر مادی گرایی تعطیلات چیست؟ او مانند قهرمان به Whoville سوار می شود و همه آن را پس می دهد! او آنها را به دلیل عدم توجه به امور مادی با دادن همه چیزهای مادی خود به آنها پاداش می دهد. این مانند یک قاضی است که یک فروشنده گلدان را برای تعطیلات در آمستردام محکوم می کند. ما واقعاً مطمئن نیستیم که پیام از آنجا رسیده است.

 

بابا نوئل: فیلم (1985)

 

یک فیلم کریسمس دیگر که نتوانست منتقدان خود را جلب کند ، اما به هر حال تبدیل به یک سنت فرقه سالانه شد ، به هر حال ، بابا نوئل: این فیلم ترکیبی از قلع و قمع ، قرار دادن محصول و زنجیر کشیدن است. این عنوان نشان می دهد که این فیلم (تولید شده توسط تیم پدر-پسر سالکیند که سوپرمن را برای ما به ارمغان آورده است) برای ساخت قطعه قطعی بابانوئل طراحی شده است ، و با یک داستان اصلی همراه است که توضیح می دهد دقیقاً جایی که Old Saint Nick قدرت را به دست آورد. این امکان را به او می دهد که در یک شب واحد به پرواز در سراسر جهان بپردازد - اگرچه ، با وجود یک شروع جشن ، دچار جابجایی های تونال ناگهانی می شود که عمدتاً ناشی از ناهنجار BIM (جان لیتگاو).

 

B.Z. با سنا برای پر کردن خرسهای عروسکی خود با میخ های زنگ زده مشکلی ندارد ، از تیغ های تیغ و سایه شیشه استفاده می کند ، بنابراین وقتی یاور سابق سانتا ، پچ همراه با ایده ای برای تولید انبوهی از آب نبات های شیرینی ایجاد می شود که باعث می شود بچه ها پرواز کنند ، تجارت سیگار کشیدن مغول آن را فرصتی برای گزاف گویی می داند. خرسهای اسباب بازی های قابل بغل که با اشیاء پر شده و در یک لحظه چشم به هم می زنند یک فکر زیبا وحشت زده به خودی خود است ، هرچند B.Z. هنگامی که جو 10 ساله متوجه می شود طیف جدیدی از آب نبات های مادون قرمز باعث انفجار می شود ، از این نهر اندازه گیری می کند. او به جای اینکه موارد را یادآوری کند ، جو را در زیرزمین کارخانه خود قفل می کند و قصد دارد به برزیل فرار کند و این پسر بچه یتیم را برای گرسنگی در تاریکی تاریک رها می کند.

 

آدم برفی (1982)

 

Raymond Briggs 'The Snowman' نویسنده انگلیسی در سال 1978 منتشر شد و به بخشی از سنت کریسمس در انگلیس تبدیل شد ، جایی که یک اقتباس انیمیشن 26 دقیقه ای از سال 1982 هر سال توسط کانال 4 پخش می شود. مانند این کتاب ، نام کوتاه اسکار کاملاً پخش شده است. بی کلمه (به جز آهنگ معروف معروف "قدم زدن در هوا") ، با افزودن هوای دلهره آور به این داستان پسری که توسط آدم برفی که در شب کریسمس می سازد ، روحیه می یابد. اگر به نویسنده اعتقاد داشته باشید که احساس می کند سازگاری به اندازه کافی از آن برخوردار نیست ، وحشت کاملاً در نظر گرفته شده بود.

 

بریگز فاش کرد که آدم برفی واقعاً درمورد مرگ است و از این واقعیت که این سازگاری همه چیز را در مورد کریسمس ایجاد می کرد ، متحیر شد. بازدید از قطب شمال و ملاقات با بابانوئل بخشی از داستان اصلی Briggs نبود ، نکته این بود که به بچه ها در مورد مرگ و میر از طریق ذوب شدن آدم برفی تیتراژ آموزش دهید. در حالی که انیماتورها با توجه به منبع منبع ، آدم برفی را به یک گودال کاهش می دادند ، آنها این ضربه را نرم کردند و به پسر اجازه دادند روسری از سانتا را در جیب خود پیدا کند ، خیانت به پایان اصلی Briggs - که خود نویسنده آن را توصیف کرد: "تمیز ، زیبا و زیبا. من سکوت ندارم.

 

معجزه در خیابان 34 (1947)

 

بیشتر این فیلم خیلی کاملاً مسخره است ، شما فقط باید به صداقت آن همه بخندید. محاکمه جهانی واقعی بر سر هویت واقعی بابانوئل؟ بیا دیگه. اما یک لحظه وجود دارد - وقتی کریس کرینگل در واقع مشاور عصبی میسی را با سر عصا کتک می زند - این نه تنها به دلیل خشونت نامناسب بلکه برای اینکه در مقابل گروهی از بچه ها اتفاق می افتد تکان دهنده است. "آیا شما همه پسران و دختران خوب امسال بودید؟" "بله ، سانتا ، ما قسم می خوریم ، فقط لطفاً در چهره نباشید!" و صبر کنید ، چه نوع فروشگاهی به طور مرتب روانکاوی کارمندان خود را انجام می دهد؟ این فیلم حتی از آنچه تصور می کردیم خسته تر است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 332
  • بازدید کلی : 629